登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Malao

 
 
 

日志

 
 

其實  

2010-08-27 13:52:39|  分类: 日志 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

寫20個"其實..."關於自己既秘密,習慣,事情,希望...

 

 

 

其實...我真系鐘意到麥當娜癲左..

其實...我好憎落雨..

其實...我好鐘意撩三年級以下D細佬..

其實...我真系唔想停止買麥當娜D野..

其實...我好想捏D死肥仔塊面..

其實...我冬天訓覺會流口水..

其實...我好想再高D..

其實...我塊面好多痘痘..

其實...我永遠唔會滿足..

其實...我好天真..

其實...我想再識多D比我大既人..

其實...我好鐘意系香港冇大人既頽廢生活..

其實...我好想好似細個陣同大哥佢地五個一齊玩捉迷藏,枕頭大戰,探險..

其實...我真系好鐘意同表哥佢地五個人一齊打表弟..

其實...我好想學識游水..

其實...我好想有進步..

其實...我好怕醜..

其實...我好鐘意錢..

其實...我9.21號生日想收到好多禮物..

其實...我好怕黑,好驚一個人系房..

其實...我好憎4班那個死肥佬..

其實...我唔想高二再分過次班..

其實...我仲想繼續寫落去,但系我諗唔到..

  评论这张
 
阅读(150)| 评论(5)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018