登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Malao

 
 
 

日志

 
 

06.25-06.27  

2009-06-27 16:50:33|  分类: 日志 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

06.25:係香港又悶左一日=.=

真係好無聊囉~

夜晚睇恐怖蠟像館,..

好好睇,好鬼刺激:$.好血腥tim~=.=

06.26:chinglam去左唔知邊到營,本來話等佢番來就番樟木頭,.

點知大哥話今晚睇電影,.所以就未番=.=

玩左成日電腦,夜晚先去幫VK買candy,去萬寧買,.

貴都嘔,幾個糖就成50幾蚊,/__________\

啊媽比左三百蚊港紙我,我用左百幾,有進步.

平時都差唔多用晒,.

不過好開心,原來增值我張BB八達通=.=

我諗諗下都係唔增拉,廢事比人話咁大人鐘用BB卡,.比人笑死拉.

大姨比左佢張成人我:$有成80幾,.

夜晚10點半先睇,.

跟住因為話睇咩電影,話來話去到左11點幾先開始睇-.-

睇完都1點幾,同BIG哥訓:$,同佢傾左半個鐘就訓覺,.

03.27:今朝晨早就get up~好眼訓,.

番樟木頭lu.唔駛大姨陪,自己同Chinglam兩人番,.

先去OK買野飲~跟住就搭車去落馬州,.

過完關,去搭到樟木頭啲bus,點知岩好走左兩分鍾=.=

又要等10個字=.=

跟住番到已經11點幾,.

番左勁耐=.=

  评论这张
 
阅读(73)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018