登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Malao

 
 
 

日志

 
 

香港之旅  

2008-05-03 18:28:44|  分类: 日志 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

星期3果日..一放學就番屋企.

沖完凉就去姑姑屋企吃飯..

吃完飯就去火車站.點知火車唔知做乜.本來8:02分開既.

點知等左一個锺都未來.

就坐車去..出到來..一個香港佬又系要去深圳..

跟住就同距夾錢包一部車..

去到羅湖.就去過關..

過完關就坐火車到上水.

跟住就坐車去元朗.

然後就住在表哥家.

第二天就一直在家..

就出去拿飯就回家了.

表妹和姐姐就和她同學出去了..

我就在屋企玩電腦..然後表哥和我在屋企..

然後他話要染髮..就叫他個朋友上來..

距同距朋友去買染髮劑.然後就在拿染..

到左二號.我同表妹同姐姐出去買也.

買左好多也..同影埋貼紙相..

眞系好開心.

夜晚同啊表妹同姐姐同表妹距啊爸出去吃飯..

吃飯時候好好笑..講埋洒D笑話..

三號就番來了.

早上出去食左飯就去行街..

我買左個袋.149蚊.

買袋時個老闆娘拿左好多袋比我我都話大過頭話者唔靚..

跟住買左個.最後個老闆娘問我地系米客家樟木頭既?

我地話系啊..距又用客家話話我系旁邊得..清溪得..

然後表妹距啊媽話都系旁邊得.都唔打個折.

起元朗我聼到好多人都系講客家得..好多都系大人..

今日聼到個人講客家音好似樟木頭既..

元朗好多人系客家人.我聼過好多次.

之後就番來咯..

帶埋大姨在日本買D也食番.

^_^.

里几日好開心..

希望日日都咁開心.

多謝上天.                                                                    

  评论这张
 
阅读(52)| 评论(0)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018