登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

Malao

 
 
 

日志

 
 

好特別既一星期=]  

2008-11-08 16:18:25|  分类: 日志 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

呢個星期好特別.

星期一:為月攷準備.

星期二:綵排校運開幕式.

星期三:月攷..月攷個兩日陣係攰.難到我想哭-.-

星期四:好特別,攷試ENDING左,,我既然有種好苦盡甘來既感覺.

夜晚,,初三都看電影,我地班既電腦唔知邊個整左密碼-,-又唔知密碼.就冇得睇/_\

個心就好唔平衡喇,跟住老師話去隔離班睇,,跟住去到又唔好意思.走左.

上緊晚修我地班好吵,走來走去..老師都走左唔知去邊.

晚修啲人有睇書,紙牌,玩電話,乜都有.老師就唔知去左邊,我地鐘行出走廊玩.

最后隔離班既數學老師講佢手提電話切換到班既投影.我地有得睇..

首先聽歌,,跟住地<長江7號>邊睇邊玩電話,最后我地數學老師好嫐入來鬧我地.

話我地考得差,就唔比我地睇-,-

星期五:校運會/\/\開幕式好開心呀..但好攰,,夜晚電腦都唔知係邊,又冇得睇-,-

最后去新多媒體a_a初二一個班都來左,最后因為冇播放器冇得睇又走左.

我地留係到,最后聽歌,但經過老師努力,又有得睇,,睇左一下覺得唔好睇又唔睇.

跟住邊聽歌邊等落課.第一次係新多媒體過晚修.其他班都唔知我地去邊/\/\

星期六:六點半就防空縯練,好早=.=好多人聽到警笛聲就"咩"埋啲野"走佬".

落到去操場,,都係第一次咁早去操場,,鐘要全校.拿埋行李個隻,除左少少人未.

跟住解散後去飯堂買左個包去課室食-,-又要去睇比賽喇.

到左12點就ENDING.一個字,攰.

最后.我希望上天可以完成我個心願喇;)

  评论这张
 
阅读(66)| 评论(1)

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2018